Vásárlási és szállítási feltételek


Webáruházunkon a minimális rendelési összeg bruttó 5000 Ft. Megértéseteket köszönjük!


Szállítás

Express One futárszolgálat

    • hazhoz szallitas express one

S

Házhoz szállítás Express One futárszolgálattal

Szállítási költségek

0-5 kg: 1 790 Ft
5-10 kg: 1 990 Ft
10-20 kg: 2 390 Ft
20-40 kg: 2 990 Ft

MPL futárszolgálat

    • hazhoz szallitas mpl

Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal

Szállítási költségek

0-5 kg: 1 990 Ft
5-10 kg: 2 190 Ft
10-20 kg: 2 590 Ft
20-40 kg: 3 190 Ft

Raklapos szállítás

    • raklapos szallitas

Minden 40kg-ot meghaladó csomagot raklaposan szállítunk.

Szállítási költségek

40-600 kg: 10 990 Ft
600-1200 kg: 21 980 Ft
1200-1800 kg: 32 970 Ft

MPL átvételi pontok*

    • postapont

Szállítási költség: 1 490 Ft


  • Csomagautomata
  • MOL Pontok, Coop Pontok
  • PostaPontok (postán maradó csomagok)

Személyes átvétel

    • szemelyes atvetel
Ha a közelben laksz, akkor természetesen nyugodtan átveheted a megrendelt termékeket személyesen is!
Mivel webáruházunk mellett valódi fizikai bolttal is rendelkezünk, ezért nyitva tartási időben bármikor beugorhatsz a csomagodért.
 

Fontos tudnod, hogy webáruházunkon nem minden termék szállítható bármelyik szállítási móddal. Bizonyos termékeket méretükből adódóan kizárólag raklaposan tudunk szállítani súlytól függetlenül. CsomagPont-ra, illetve más átvételi pontokra megadott méretig, súlyig tudunk csak csomagot feladni. Amorf (nem dobozolható) csomagokat kizárólag MPL futárszolgálattal vagy raklaposan tudunk kiszállítani. A választható szállítási módokat minden esetben láthatod a kosárba helyezést követően.


*Csomagautomatába, illetve MOL és Coop pontokra történő szállítás esetén a küldemény maximális tömege maximum 20kg. PostaPontra történő csomagküldés esetén a maximális súly 30kg.
A Posta csomagautomatákban elhelyezhető legnagyobb csomag: 50 x 35 x 30 cm.

Fizetés

Utánvétel

    • utanvetel

F

Rendelésedet utánvéttel, a különböző átvételi pontokon, illetve a futárnak egyenlítheted ki.

Kezelési díj: 490 Ft

Online bankkártyás fizetés

    • online bankkartyas

Gyorsan és biztonságosan fizethetsz a SimplePay online bankkártyás fizetési rendszerén keresztül.

Kezelési díj: 0 Ft

Személyes átvétel esetén

    • szemelyes fizetes

Amennyiben csomagodat személyesen veszed át az üzletünkben, lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.

Kezelési díj: 0 Ft


Kötelező jogi szövegek

 
Termékválasztás
A Webshop termékei közül a Vevőnek lehetősége van választani, illetve megrendelni azokat. A termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal a terméket a Kosárba helyezheti. A vásárlás végén ebben a kosárban összesítést talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről, a szállítási költségekről. Ellenőrizheti a rendelési információkat, illetve javíthatja, módosíthatja azokat, a módosításokat követően a rendszer automatikusan újraszámolja a végösszeget.
 
Megrendelés elküldése
A megrendelés leadásához a terméket a kosárba kell helyezni, amit a termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal tehet meg. A kosárban több termék is elhelyezhető. A megrendelés elküldéséhez az Eladó részére a Vevőnek ki kell töltenie a megrendelési adatlapot, amely a „Rendelés” gomb megnyomása után jelenik meg. A Vevőnek a megrendelése véglegesítéséhez el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Nyilatkozatot, amelyet a jelölőnégyzetek kipipálásával tehet meg. A rendszer figyelmezteti a Vevőt, hogy a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomásával fizetési kötelezettsége keletkezik. A „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva – amennyiben az adatcsomag elküldésre került – a rendszer automatikusan megköszöni a Vevőnek a rendelést, és tájékoztatja, hogy az Eladó e-mailben is elküldi a megrendelésre vonatkozó összes információt a Vevő által megadott e-mail címre.
 
Árak
A Webshopban a termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon, magyar forintban (Ft) van feltüntetve, azonban a termék vételára nem tartalmazza a szállítási költséget. A Webshopban jelentkező esetleges hibákért az Eladó felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a weblapon (honlap és Webshop) megjelenő anyagokat, termékeket és feltüntetett árakat bármikor módosíthatja előzetes értesítés nélkül. A módosítás előtt leadott rendelések a módosítás előtti feltételekkel és áron kerülnek teljesítésre. Az Eladó gondossága ellenére a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától nagy mértékben eltérő, irreális árra, a rendszer hibájából eredően feltüntetett hibás árra felelősséget nem vállal, így nem köteles azokat hibás áron szolgáltatni. Helytelen ár esetén az Eladó telefonon értesíti a Vevőt, tájékoztatja a helyes árról, így a Vevő eldöntheti, hogy a valós áron is meg kívánja e rendelni a terméket, vagy jogkövetkezmény nélkül visszalép annak megrendelésétől.
 
A Webshopban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek. Az Eladó kiskereskedelmi üzletei általában külön árakkal és akciókkal dolgoznak. Ha a Vevő a Webshopot csak tájékozódásra használja az üzletben való vásárlás vagy rendelés előtt mindenképpen győződjön meg a pontos árról és hivatkozzon a Webshopra.
 
Megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozására hétköznapokon 24 órán belül kerül sor.
 
Visszaigazolás
Minden megrendelésről – telefonosról is- visszaigazoló e-mailt küldünk, jelezve, hogy a rendelését megkaptuk.
 
Fizetési feltételek

A rendszer automatikusan felajánlja a lehetséges/ választható fizetési módokat a megrendelés végösszegének függvényében. A rendszer a következő fizetési módokat kezeli: készpénzes, bankkártyás, utánvételes, online bankkártyás fizetés.

Készpénz, bankkártya

Az áru Eladó üzlethelységében történő átvételekor a Vevő a vételárat készpénzben vagy bankkártyával, magyar forintban fizeti meg az Eladónak. A termék átvételére Vevő csak a fizetést követően jogosult.

Utánvétes fizetés

Amennyiben futár közreműködésével kerül sor a Webshopban megrendelt termék kiszállítására, úgy a Vevő a megrendelt áru esetlegesen szállítási költséggel megnövelt visszaigazolt ellenértékét a futárnak teljesíti.

Online bankkártyás fizetés

SimplePay alkalmazáson keresztül, amely számos bankkártya elfogadását biztosítja biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó  rendszere által. Az online fizetés üzemeltetője az OTP Mobil Kft. 

 
Szállítás
 

A megrendelt áruk kiszállítását a küldemény jellegétől és súlyától függően az Express One futárszolgálat vagy az MPL futárszolgálat végzi.

A Vevő olyan szállítási címet adjon meg, ahol lehetőség szerint a fent említett időintervallumban tartózkodik és a megrendelését át tudja venni. Az Eladó a rendelés futárnak történő átadásáról e-mailben értesíti a Vevőt.

Amennyiben a Vevő nem tartózkodik a megjelölt szállítási címen, ezáltal a rendelés átvétele meghiúsul , úgy a futár értesítést hagy, az ezen található telefonszámon a Vevő új szállítási címet vagy időpontot egyeztethet. A futár 1 + 1 újbóli alkalommal kísérli meg a rendelés kiszállítását. Ha az újbóli kísérletnél a megadott szállítási címen a futár senkit nem talál, úgy a rendelést az Eladónak visszaszállítja. AZ Eladó a rendelés újbóli kiszállítása érdekében felveszi a kapcsolatot a Vevővel, de a második kiszállítást csak abban az esetben teljesíti, ha a vételárat a Vevő átutalással kifizette és az megjelent Eladó számláján.

Amennyiben a kétszeri szállítási kísérlet a Vevő hibájából nem jár sikerrel, úgy az Eladó törli a megrendelést. Ha a Vevő mégis szeretné a rendelés kiszállítását, úgy azt újból meg kell rendelnie a Webshopban.

Az egy címről két vagy több alkalommal sikertelenül kiszállításra került és Eladónak visszaszállított rendelés megvalósulása esetén az Eladó fenntartja a jogot, hogy a továbbiakban adott névre és címre ne teljesítsen megrendelést.

Bizonyos rendelések esetén, a termékek jellemzőiből adódóan csak egyedi szállítási mód kerülhet kiválasztásra, ebben az esetben a rendszer nem tud szállítási költséget számolni, és a táblázatban az N/A felirat jelenik meg. Ilyen esetekben az Eladó a megrendelést követően felveszi a Vevővel a kapcsolatot, tájékoztatja a szállítás költségeiről, illetve pontosítja az egyedi szállítási mód miben létét illetően. Ekkor a Vevőnek lehetősége van eldönteni, hogy adott feltételekkel kéri e a rendelés kiszállítását, dönthet úgy, hogy visszalép a rendeléstől, amit káros jogkövetkezmények nélkül megtehet.

Amennyiben adott feltételekkel is kéri a megrendelés kiszállítását, úgy két darab számlát fog kapni. Az egyiken a termékek ára, csomagolásának költségei szerepelnek, míg a másikon az egyeztetett, e-mailben visszaigazolt szállítási költség kerül feltüntetésre.

A termék átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Vevő elismeri, hogy a megrendelt termékek megfelelnek a rendelésben leírtaknak ( nem hiányos, nem sérült), ezért az Eladónak későbbiekben sem mennyiségi, sem minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Ha az átvételkor a Vevő a terméken vagy a csomagoláson sérülést tapasztal és az láthatóan az átvétel előtt keletkezett, úgy a Vevőnek kérnie kell a kiszállítást végző személytől egy jegyzőkönyv felvételét. Ilyen esetben a termékek visszavételét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó felelősséget nem vállal!

 
A szállítástól elállás
A Webshop köteles tájékoztatni a Vevőt, amennyiben a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésre vagy a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani. A Vevő a nagykorúságáról a szerződési feltételek elfogadásával nyilatkozik, mert a Webshop kiskorúakkal nem köt szerződést.
 
A termék visszaküldése
A terméket visszavenni, csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában van módunk.
 
A vásárlástól való elállási jog/ visszaszolgáltatási garancia
A Vevő a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. A szerződés megkötésének és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja az elállás jogát a fogyasztó. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kimondottan a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy kimondottan a fogyasztóra szabtak, továbbá bizonyos a 45/2014( II.26) Kormányrendelet által meghatározott termékek esetében a Vevőt nem illeti meg az elállás joga. Elállás esetén a Vevő köteles a megrendelt terméket az Eladónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy a visszaküldés folyamatát elindítani. A termék visszaküldésének költsége a Vevőt terheli, de ezen felül más költség nem számítható fel a Vevőnek. A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért a Vevő akkor vonható felelősségre, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Vevő elismeri, hogy a megrendelt termékek megfelelnek a rendelésben leírtaknak ( nem hiányos, nem sérült), ezért az Eladónak későbbiekben sem mennyiségi, sem minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Ha az átvételkor a Vevő a terméken vagy a csomagoláson sérülést tapasztal és az láthatóan az átvétel előtt keletkezett, úgy a Vevőnek kérnie kell a kiszállítást végző személytől egy jegyzőkönyv felvételét. Ilyen esetben a termékek visszavételét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó felelősséget nem vállal! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályokat a 45/2014. (II.26) Kormányrendelet tartalmazza, amelyet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról letölthet.
 
Tulajdonjogi kikötés
A termék az Eladó tulajdonában marad a vételár teljes kifizetéséig.