Vásárlási és szállítási feltételek


Webáruházunkon a minimális rendelési összeg bruttó 5000 Ft. Megértéseteket köszönjük!


Szállítási módok

 
Nem minden termék szállítható bármelyik szállításai móddal.
Bizonyos termékeket méretükből adódóan kizárólag raklaposan tudunk szállítani súlytól függetlenül. CsomagPont-ra, illetve más átvteli pontokra megadott méretig, súlyig tudunk csak csomagot feladni. A választható szállítási díjakat minden esetben láthatod a kosárba helyezést követően.
 
Házhoz szállítás - 1 490 Ft-tól
 
Csomagodat az MPL futárszolgálattal adjuk fel.
A csomagod súlyától függően az alábbi díjat számítjuk fel:
 
  • 0-10 kg: 1 490 Ft
  • 10-40 kg: 2 490 Ft
  • 40-70 kg: 4 490 Ft
  • 70-100 kg: 6 490 Ft
  • 100kg- (raklapos szállítás): 9 990 Ft
 
A megrendelt áruk kiszállítását az MPL futárszolgálat végzi, mely előzetes egyeztetés nélkül történik munkanapokon 08:00- 17:00 között. A futár 1 + 1 újbóli alkalommal kísérli meg a rendelés kiszállítását. Ha az újbóli kísérletnél a megadott szállítási címen a futár senkit nem talál, úgy a rendelést visszaszállítja.
 
CsomagPont - 1 190 Ft
 
A küldemény maximális tömege 20kg.
Miért válaszd a csomagautomatákat?
  • Mert az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Itt megnézheted, hogy neked melyik esik útba.
  • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is megfordulsz.
  • A rendelésedet bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted.
  • Nem kell a munkahelyeden vagy otthon átvenned a csomagod.
  • A csomag érkezéséről SMS-ben értesítünk, ezt követően küldeményedet 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagodat egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, melyről újabb SMS-t kapsz.
 
MOL, Coop Pont - 1 190 Ft
 
A küldemény maximális tömege 20kg.
Miért jó ak MOL és Coop pontjai?
  • Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod. Itt megnézheted, hogy neked melyik esik útba.
  • E-mailben értesítünk a küldemény érkezéséről.
  • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
  • A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
  • A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz.
 
PostaPont - postán maradó - 1 190 Ft
 
A küldemény maximális tömege 30kg.
Miért jó választás a PostaPont?
  • Mert országosan több mint 2500 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheted a csomagod. Válassz egy postát, amelyik útba esik!
  • A csomagod felvételét összekötheted más postai ügyeid intézésével.
  • Nem kell otthon várakoznod, vagy mást megkérned a csomag átvételére.
 
Személyes átvétel
 
Ha a közelben laksz, akkor természetesen nyugodtan átveheted a megrendelt termékeket személyesen is!
Mivel webáruházunk mellett valódi fizikai bolttal is rendelkezünk, ezért nyitva tartási időben bármikor beugorhatsz a csomagodért.
 

Fizetési módok

 
Utánvétel
 
Rendelésedet utánvéttel, a különböző átvételi pontokon, illetve a futárnak egyenlítheted ki.
Figyelem, ilyen esetben célszerű készpénzt tartani magadnál, hiszen nem garantáljuk, hogy minden futárnál van kártyaelfogadó.
 
Fizetés SimplePay rendszeren keresztül
 
Webáruházunkban gyorsan és kényelemes is fizethetsz a SimplePay online bankkártyás fizetési rendszerén keresztül.
 
Személyes átvétel esetén
 
Amennyiben csomagodat személyesen veszed űt az üzletünkben, lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.
 

Kötelező jogi szövegek

 
Termékválasztás
A Webshop termékei közül a Vevőnek lehetősége van választani, illetve megrendelni azokat. A termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal a terméket a Kosárba helyezheti. A vásárlás végén ebben a kosárban összesítést talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről, a szállítási költségekről. Ellenőrizheti a rendelési információkat, illetve javíthatja, módosíthatja azokat, a módosításokat követően a rendszer automatikusan újraszámolja a végösszeget.
 
Megrendelés elküldése
A megrendelés leadásához a terméket a kosárba kell helyezni, amit a termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal tehet meg. A kosárban több termék is elhelyezhető. A megrendelés elküldéséhez az Eladó részére a Vevőnek ki kell töltenie a megrendelési adatlapot, amely a „Rendelés” gomb megnyomása után jelenik meg. A Vevőnek a megrendelése véglegesítéséhez el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Nyilatkozatot, amelyet a jelölőnégyzetek kipipálásával tehet meg. A rendszer figyelmezteti a Vevőt, hogy a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomásával fizetési kötelezettsége keletkezik. A „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva – amennyiben az adatcsomag elküldésre került – a rendszer automatikusan megköszöni a Vevőnek a rendelést, és tájékoztatja, hogy az Eladó e-mailben is elküldi a megrendelésre vonatkozó összes információt a Vevő által megadott e-mail címre.
 
Árak
A Webshopban a termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon, magyar forintban (Ft) van feltüntetve, azonban a termék vételára nem tartalmazza a szállítási költséget. A Webshopban jelentkező esetleges hibákért az Eladó felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a weblapon (honlap és Webshop) megjelenő anyagokat, termékeket és feltüntetett árakat bármikor módosíthatja előzetes értesítés nélkül. A módosítás előtt leadott rendelések a módosítás előtti feltételekkel és áron kerülnek teljesítésre. Az Eladó gondossága ellenére a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától nagy mértékben eltérő, irreális árra, a rendszer hibájából eredően feltüntetett hibás árra felelősséget nem vállal, így nem köteles azokat hibás áron szolgáltatni. Helytelen ár esetén az Eladó telefonon értesíti a Vevőt, tájékoztatja a helyes árról, így a Vevő eldöntheti, hogy a valós áron is meg kívánja e rendelni a terméket, vagy jogkövetkezmény nélkül visszalép annak megrendelésétől.
 
A Webshopban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek. Az Eladó kiskereskedelmi üzletei általában külön árakkal és akciókkal dolgoznak. Ha a Vevő a Webshopot csak tájékozódásra használja az üzletben való vásárlás vagy rendelés előtt mindenképpen győződjön meg a pontos árról és hivatkozzon a Webshopra.
 
Megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozására hétköznapokon 24 órán belül kerül sor.
 
Visszaigazolás
Minden megrendelésről – telefonosról is- visszaigazoló e-mailt küldünk, jelezve, hogy a rendelését megkaptuk.
 
Fizetési feltételek
A rendszer a következő fizetési módokat kezeli: utánvételes, SimplePay online bankkártáys fizetés.
 
Személyes átvétel esetén, készpénzes vagy bankkártyás fizetés is lehetséges, ilyenkor az Eladó üzlethelyiségében történő átvételkor a Vevő a vételárat készpénzben vagy bankkártyával, magyar forintban fizeti meg az Eladónak. Amennyiben futár közreműködésével kerül sor a Webshopban megrendelt termék kiszállítására, úgy a Vevő a megrendelt áru esetlegesen szállítási költséggel megnövelt visszaigazolt ellenértékét készpénzben a futárnak teljesíti.
 
Szállítás
 
A megrendelt áruk kiszállítását az MPL futárszolgálat végzi, mely előzetes egyeztetés nélkül - hacsak a Vevő ezt külön nem kéri - történik munkanapokon 08:00- 17:00 között.
A Webshopban megtalálható termékek szállítási határideje változó, az átlagos teljesítési határidő (amennyiben a termék készleten van) 2-3 munkanap.
A szállítási díjakat a rendszer automatikusan számolja, arról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt tájékoztatást kap.
A futár 1 + 1 újbóli alkalommal kísérli meg a rendelés kiszállítását. Ha az újbóli kísérletnél a megadott szállítási címen a futár senkit nem talál, úgy a rendelést az Eladónak visszaszállítja.
 
Minden megrendelés esetében lehetőség van személyes átvételre. Üzletünket itt találod: 4551 Nyíregyháza-Oros, Nyíregyházi út 19.
Üzlet nyitvatartási ideje: H-P: 7:00-16:00, SZ:  7:00-13:00.
 
Szállítási idő 2-3 munkanap amennyiben a megrendelt termék van raktáron! Előfordulhat, hogy a megrendelését feladásának időpontjában az adott termék rendelhetőként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott és csak a frissítések átfutási ideje miatt tűnik raktáron lévőnek, ebben az esetben a Vevő telefonos értesítést kap.
 
A szállítástól elállás
A Webshop köteles tájékoztatni a Vevőt, amennyiben a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésre vagy a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani. A Vevő a nagykorúságáról a szerződési feltételek elfogadásával nyilatkozik, mert a Webshop kiskorúakkal nem köt szerződést.
 
A termék visszaküldése
A terméket visszavenni, csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában van módunk.
 
A vásárlástól való elállási jog/ visszaszolgáltatási garancia
A Vevő a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. A szerződés megkötésének és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja az elállás jogát a fogyasztó. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kimondottan a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy kimondottan a fogyasztóra szabtak, továbbá bizonyos a 45/2014( II.26) Kormányrendelet által meghatározott termékek esetében a Vevőt nem illeti meg az elállás joga. Elállás esetén a Vevő köteles a megrendelt terméket az Eladónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy a visszaküldés folyamatát elindítani. A termék visszaküldésének költsége a Vevőt terheli, de ezen felül más költség nem számítható fel a Vevőnek. A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért a Vevő akkor vonható felelősségre, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Vevő elismeri, hogy a megrendelt termékek megfelelnek a rendelésben leírtaknak ( nem hiányos, nem sérült), ezért az Eladónak későbbiekben sem mennyiségi, sem minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Ha az átvételkor a Vevő a terméken vagy a csomagoláson sérülést tapasztal és az láthatóan az átvétel előtt keletkezett, úgy a Vevőnek kérnie kell a kiszállítást végző személytől egy jegyzőkönyv felvételét. Ilyen esetben a termékek visszavételét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó felelősséget nem vállal! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályokat a 45/2014. (II.26) Kormányrendelet tartalmazza, amelyet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról letölthet.
 
Tulajdonjogi kikötés
A termék az Eladó tulajdonában marad a vételár teljes kifizetéséig.