Webáruházunkon a minimális rendelési összeg bruttó 5000 Ft. Megértéseteket köszönjük!
Express One futárszolgálat
Házhoz szállítás Express One futárszolgálattal
Szállítási költségek
0-5 kg: 1 790 Ft
5-10 kg: 1 990 Ft
10-20 kg: 2 390 Ft
20-40 kg: 2 990 Ft
MPL futárszolgálat
Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal
Szállítási költségek
0-5 kg: 1 990 Ft
5-10 kg: 2 190 Ft
10-20 kg: 2 590 Ft
20-40 kg: 3 190 Ft
Raklapos szállítás
Minden 40kg-ot meghaladó csomagot raklaposan szállítunk.
Szállítási költségek
40-600 kg: 10 990 Ft
600-1200 kg: 21 980 Ft
1200-1800 kg: 32 970 Ft
MPL átvételi pontok*
Szállítási költség: 1 490 Ft
Személyes átvétel
Fontos tudnod, hogy webáruházunkon nem minden termék szállítható bármelyik szállítási móddal. Bizonyos termékeket méretükből adódóan kizárólag raklaposan tudunk szállítani súlytól függetlenül. CsomagPont-ra, illetve más átvételi pontokra megadott méretig, súlyig tudunk csak csomagot feladni. Amorf (nem dobozolható) csomagokat kizárólag MPL futárszolgálattal vagy raklaposan tudunk kiszállítani. A választható szállítási módokat minden esetben láthatod a kosárba helyezést követően.
Utánvétel
Rendelésedet utánvéttel, a különböző átvételi pontokon, illetve a futárnak egyenlítheted ki.
Kezelési díj: 490 Ft
Online bankkártyás fizetés
Gyorsan és biztonságosan fizethetsz a SimplePay online bankkártyás fizetési rendszerén keresztül.
Kezelési díj: 0 Ft
Személyes átvétel esetén
Amennyiben csomagodat személyesen veszed át az üzletünkben, lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.
Kezelési díj: 0 Ft
A rendszer automatikusan felajánlja a lehetséges/ választható fizetési módokat a megrendelés végösszegének függvényében. A rendszer a következő fizetési módokat kezeli: készpénzes, bankkártyás, utánvételes, online bankkártyás fizetés.
Készpénz, bankkártya
Az áru Eladó üzlethelységében történő átvételekor a Vevő a vételárat készpénzben vagy bankkártyával, magyar forintban fizeti meg az Eladónak. A termék átvételére Vevő csak a fizetést követően jogosult.
Utánvétes fizetés
Amennyiben futár közreműködésével kerül sor a Webshopban megrendelt termék kiszállítására, úgy a Vevő a megrendelt áru esetlegesen szállítási költséggel megnövelt visszaigazolt ellenértékét a futárnak teljesíti.
Online bankkártyás fizetés
SimplePay alkalmazáson keresztül, amely számos bankkártya elfogadását biztosítja biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Az online fizetés üzemeltetője az OTP Mobil Kft.
A megrendelt áruk kiszállítását a küldemény jellegétől és súlyától függően az Express One futárszolgálat vagy az MPL futárszolgálat végzi.
A Vevő olyan szállítási címet adjon meg, ahol lehetőség szerint a fent említett időintervallumban tartózkodik és a megrendelését át tudja venni. Az Eladó a rendelés futárnak történő átadásáról e-mailben értesíti a Vevőt.
Amennyiben a Vevő nem tartózkodik a megjelölt szállítási címen, ezáltal a rendelés átvétele meghiúsul , úgy a futár értesítést hagy, az ezen található telefonszámon a Vevő új szállítási címet vagy időpontot egyeztethet. A futár 1 + 1 újbóli alkalommal kísérli meg a rendelés kiszállítását. Ha az újbóli kísérletnél a megadott szállítási címen a futár senkit nem talál, úgy a rendelést az Eladónak visszaszállítja. AZ Eladó a rendelés újbóli kiszállítása érdekében felveszi a kapcsolatot a Vevővel, de a második kiszállítást csak abban az esetben teljesíti, ha a vételárat a Vevő átutalással kifizette és az megjelent Eladó számláján.
Amennyiben a kétszeri szállítási kísérlet a Vevő hibájából nem jár sikerrel, úgy az Eladó törli a megrendelést. Ha a Vevő mégis szeretné a rendelés kiszállítását, úgy azt újból meg kell rendelnie a Webshopban.
Az egy címről két vagy több alkalommal sikertelenül kiszállításra került és Eladónak visszaszállított rendelés megvalósulása esetén az Eladó fenntartja a jogot, hogy a továbbiakban adott névre és címre ne teljesítsen megrendelést.
Bizonyos rendelések esetén, a termékek jellemzőiből adódóan csak egyedi szállítási mód kerülhet kiválasztásra, ebben az esetben a rendszer nem tud szállítási költséget számolni, és a táblázatban az N/A felirat jelenik meg. Ilyen esetekben az Eladó a megrendelést követően felveszi a Vevővel a kapcsolatot, tájékoztatja a szállítás költségeiről, illetve pontosítja az egyedi szállítási mód miben létét illetően. Ekkor a Vevőnek lehetősége van eldönteni, hogy adott feltételekkel kéri e a rendelés kiszállítását, dönthet úgy, hogy visszalép a rendeléstől, amit káros jogkövetkezmények nélkül megtehet.
Amennyiben adott feltételekkel is kéri a megrendelés kiszállítását, úgy két darab számlát fog kapni. Az egyiken a termékek ára, csomagolásának költségei szerepelnek, míg a másikon az egyeztetett, e-mailben visszaigazolt szállítási költség kerül feltüntetésre.
A termék átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Vevő elismeri, hogy a megrendelt termékek megfelelnek a rendelésben leírtaknak ( nem hiányos, nem sérült), ezért az Eladónak későbbiekben sem mennyiségi, sem minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Ha az átvételkor a Vevő a terméken vagy a csomagoláson sérülést tapasztal és az láthatóan az átvétel előtt keletkezett, úgy a Vevőnek kérnie kell a kiszállítást végző személytől egy jegyzőkönyv felvételét. Ilyen esetben a termékek visszavételét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó felelősséget nem vállal!