Vásárlási és szállítási feltételek


Webáruházunkon a minimális rendelési összeg bruttó 5000 Ft. Megértéseteket köszönjük!


Szállítási módok


Fontos tudnod, hogy webáruházunkon nem minden termék szállítható bármelyik szállítási móddal. Bizonyos termékeket méretükből adódóan kizárólag raklaposan tudunk szállítani súlytól függetlenül. CsomagPont-ra, illetve más átvételi pontokra megadott méretig, súlyig tudunk csak csomagot feladni. Amorf (nem dobozolható) csomagokat kizárólag MPL futárszolgálattal vagy raklaposan tudunk kiszállítani. A választható szállítási módokat minden esetben láthatod a kosárba helyezést követően.
 
1, Személyes átvétel
 
Ha a közelben laksz, akkor természetesen nyugodtan átveheted a megrendelt termékeket személyesen is!
Mivel webáruházunk mellett valódi fizikai bolttal is rendelkezünk, ezért nyitva tartási időben bármikor beugorhatsz a csomagodért.
    • mpl3

2, MPL átvételi pontok*


Szállítási költség: 1 490 Ft


  • Csomagautomata
  • MOL Pontok, Coop Pontok
  • PostaPontok (postán maradó csomagok)
    • express one2

3, Házhoz szállítás Express One futárszolgálattal

Szállítási költségek

0-5 kg: 1 790 Ft
5-10 kg: 1 990 Ft
10-20 kg: 2 390 Ft
20-40 kg: 2 990 Ft

    • mpl2

4, Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal

Szállítási költségek

0-5 kg: 1 990 Ft
5-10 kg: 2 190 Ft
10-20 kg: 2 590 Ft
20-40 kg: 3 190 Ft

    • raklapos

5, Raklapos szállítás


Szállítási költségek

40-600 kg: 10 990 Ft
600-1200 kg: 21 980 Ft
1200-1800 kg: 32 970 Ft

Minden 40kg-ot meghaladó csomagot raklaposan szállítunk.
Ha ennél nagyobb mennyiséget szeretnél rendelni, kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot.

*Csomagautomatába, illetve MOL és Coop pontokra történő szállítás esetén a küldemény maximális tömege maximum 20kg. PostaPontra történő csomagküldés esetén a maximális súly 30kg.
A Posta csomagautomatákban elhelyezhető legnagyobb csomag: 50 x 35 x 30 cm.

Fizetési módok

    • utanvet
1, Utánvétel
 
Kezelési díj: 490 Ft
 
Rendelésedet utánvéttel, a különböző átvételi pontokon, illetve a futárnak egyenlítheted ki.
    • simplepay
2, SimplePay
 
Kezelési díj: 0 Ft
 
Gyorsan és biztonságosan fizethetsz a SimplePay online bankkártyás fizetési rendszerén keresztül.
 
    • szemelyes
3, Személyes átvétel esetén
 
Kezelési díj: 0 Ft
 
Amennyiben csomagodat személyesen veszed át az üzletünkben, lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.

Kötelező jogi szövegek

 
Termékválasztás
A Webshop termékei közül a Vevőnek lehetősége van választani, illetve megrendelni azokat. A termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal a terméket a Kosárba helyezheti. A vásárlás végén ebben a kosárban összesítést talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről, a szállítási költségekről. Ellenőrizheti a rendelési információkat, illetve javíthatja, módosíthatja azokat, a módosításokat követően a rendszer automatikusan újraszámolja a végösszeget.
 
Megrendelés elküldése
A megrendelés leadásához a terméket a kosárba kell helyezni, amit a termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal tehet meg. A kosárban több termék is elhelyezhető. A megrendelés elküldéséhez az Eladó részére a Vevőnek ki kell töltenie a megrendelési adatlapot, amely a „Rendelés” gomb megnyomása után jelenik meg. A Vevőnek a megrendelése véglegesítéséhez el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Nyilatkozatot, amelyet a jelölőnégyzetek kipipálásával tehet meg. A rendszer figyelmezteti a Vevőt, hogy a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomásával fizetési kötelezettsége keletkezik. A „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva – amennyiben az adatcsomag elküldésre került – a rendszer automatikusan megköszöni a Vevőnek a rendelést, és tájékoztatja, hogy az Eladó e-mailben is elküldi a megrendelésre vonatkozó összes információt a Vevő által megadott e-mail címre.
 
Árak
A Webshopban a termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon, magyar forintban (Ft) van feltüntetve, azonban a termék vételára nem tartalmazza a szállítási költséget. A Webshopban jelentkező esetleges hibákért az Eladó felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a weblapon (honlap és Webshop) megjelenő anyagokat, termékeket és feltüntetett árakat bármikor módosíthatja előzetes értesítés nélkül. A módosítás előtt leadott rendelések a módosítás előtti feltételekkel és áron kerülnek teljesítésre. Az Eladó gondossága ellenére a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától nagy mértékben eltérő, irreális árra, a rendszer hibájából eredően feltüntetett hibás árra felelősséget nem vállal, így nem köteles azokat hibás áron szolgáltatni. Helytelen ár esetén az Eladó telefonon értesíti a Vevőt, tájékoztatja a helyes árról, így a Vevő eldöntheti, hogy a valós áron is meg kívánja e rendelni a terméket, vagy jogkövetkezmény nélkül visszalép annak megrendelésétől.
 
A Webshopban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek. Az Eladó kiskereskedelmi üzletei általában külön árakkal és akciókkal dolgoznak. Ha a Vevő a Webshopot csak tájékozódásra használja az üzletben való vásárlás vagy rendelés előtt mindenképpen győződjön meg a pontos árról és hivatkozzon a Webshopra.
 
Megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozására hétköznapokon 24 órán belül kerül sor.
 
Visszaigazolás
Minden megrendelésről – telefonosról is- visszaigazoló e-mailt küldünk, jelezve, hogy a rendelését megkaptuk.
 
Fizetési feltételek

A rendszer automatikusan felajánlja a lehetséges/ választható fizetési módokat a megrendelés végösszegének függvényében. A rendszer a következő fizetési módokat kezeli: készpénzes, bankkártyás, utánvételes, online bankkártyás fizetés.

Készpénz, bankkártya

Az áru Eladó üzlethelységében történő átvételekor a Vevő a vételárat készpénzben vagy bankkártyával, magyar forintban fizeti meg az Eladónak. A termék átvételére Vevő csak a fizetést követően jogosult.

Utánvétes fizetés

Amennyiben futár közreműködésével kerül sor a Webshopban megrendelt termék kiszállítására, úgy a Vevő a megrendelt áru esetlegesen szállítási költséggel megnövelt visszaigazolt ellenértékét a futárnak teljesíti.

Online bankkártyás fizetés

SimplePay alkalmazáson keresztül, amely számos bankkártya elfogadását biztosítja biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó  rendszere által. Az online fizetés üzemeltetője az OTP Mobil Kft. 

 
Szállítás
 

A megrendelt áruk kiszállítását a küldemény jellegétől és súlyától függően az Express One futárszolgálat vagy az MPL futárszolgálat végzi.

A Vevő olyan szállítási címet adjon meg, ahol lehetőség szerint a fent említett időintervallumban tartózkodik és a megrendelését át tudja venni. Az Eladó a rendelés futárnak történő átadásáról e-mailben értesíti a Vevőt.

Amennyiben a Vevő nem tartózkodik a megjelölt szállítási címen, ezáltal a rendelés átvétele meghiúsul , úgy a futár értesítést hagy, az ezen található telefonszámon a Vevő új szállítási címet vagy időpontot egyeztethet. A futár 1 + 1 újbóli alkalommal kísérli meg a rendelés kiszállítását. Ha az újbóli kísérletnél a megadott szállítási címen a futár senkit nem talál, úgy a rendelést az Eladónak visszaszállítja. AZ Eladó a rendelés újbóli kiszállítása érdekében felveszi a kapcsolatot a Vevővel, de a második kiszállítást csak abban az esetben teljesíti, ha a vételárat a Vevő átutalással kifizette és az megjelent Eladó számláján.

Amennyiben a kétszeri szállítási kísérlet a Vevő hibájából nem jár sikerrel, úgy az Eladó törli a megrendelést. Ha a Vevő mégis szeretné a rendelés kiszállítását, úgy azt újból meg kell rendelnie a Webshopban.

Az egy címről két vagy több alkalommal sikertelenül kiszállításra került és Eladónak visszaszállított rendelés megvalósulása esetén az Eladó fenntartja a jogot, hogy a továbbiakban adott névre és címre ne teljesítsen megrendelést.

Bizonyos rendelések esetén, a termékek jellemzőiből adódóan csak egyedi szállítási mód kerülhet kiválasztásra, ebben az esetben a rendszer nem tud szállítási költséget számolni, és a táblázatban az N/A felirat jelenik meg. Ilyen esetekben az Eladó a megrendelést követően felveszi a Vevővel a kapcsolatot, tájékoztatja a szállítás költségeiről, illetve pontosítja az egyedi szállítási mód miben létét illetően. Ekkor a Vevőnek lehetősége van eldönteni, hogy adott feltételekkel kéri e a rendelés kiszállítását, dönthet úgy, hogy visszalép a rendeléstől, amit káros jogkövetkezmények nélkül megtehet.

Amennyiben adott feltételekkel is kéri a megrendelés kiszállítását, úgy két darab számlát fog kapni. Az egyiken a termékek ára, csomagolásának költségei szerepelnek, míg a másikon az egyeztetett, e-mailben visszaigazolt szállítási költség kerül feltüntetésre.

A termék átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Vevő elismeri, hogy a megrendelt termékek megfelelnek a rendelésben leírtaknak ( nem hiányos, nem sérült), ezért az Eladónak későbbiekben sem mennyiségi, sem minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Ha az átvételkor a Vevő a terméken vagy a csomagoláson sérülést tapasztal és az láthatóan az átvétel előtt keletkezett, úgy a Vevőnek kérnie kell a kiszállítást végző személytől egy jegyzőkönyv felvételét. Ilyen esetben a termékek visszavételét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó felelősséget nem vállal!

 
A szállítástól elállás
A Webshop köteles tájékoztatni a Vevőt, amennyiben a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésre vagy a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani. A Vevő a nagykorúságáról a szerződési feltételek elfogadásával nyilatkozik, mert a Webshop kiskorúakkal nem köt szerződést.
 
A termék visszaküldése
A terméket visszavenni, csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában van módunk.
 
A vásárlástól való elállási jog/ visszaszolgáltatási garancia
A Vevő a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. A szerződés megkötésének és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja az elállás jogát a fogyasztó. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kimondottan a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy kimondottan a fogyasztóra szabtak, továbbá bizonyos a 45/2014( II.26) Kormányrendelet által meghatározott termékek esetében a Vevőt nem illeti meg az elállás joga. Elállás esetén a Vevő köteles a megrendelt terméket az Eladónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy a visszaküldés folyamatát elindítani. A termék visszaküldésének költsége a Vevőt terheli, de ezen felül más költség nem számítható fel a Vevőnek. A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért a Vevő akkor vonható felelősségre, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Vevő elismeri, hogy a megrendelt termékek megfelelnek a rendelésben leírtaknak ( nem hiányos, nem sérült), ezért az Eladónak későbbiekben sem mennyiségi, sem minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Ha az átvételkor a Vevő a terméken vagy a csomagoláson sérülést tapasztal és az láthatóan az átvétel előtt keletkezett, úgy a Vevőnek kérnie kell a kiszállítást végző személytől egy jegyzőkönyv felvételét. Ilyen esetben a termékek visszavételét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó felelősséget nem vállal! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályokat a 45/2014. (II.26) Kormányrendelet tartalmazza, amelyet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról letölthet.
 
Tulajdonjogi kikötés
A termék az Eladó tulajdonában marad a vételár teljes kifizetéséig.